Βήμα Διαλόγου Μελών
https://tem-magnisia.gr/forum_td/

Τροποποιήσεις στην οργανωτική δομή - Αλλαγή συντονιστή
https://tem-magnisia.gr/forum_td/viewtopic.php?f=31&t=225
Σελίδα 1 από 1

Συγγραφέας:  iris [ Τετ Μαρ 06, 2013 11:46 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Τροποποιήσεις στην οργανωτική δομή - Αλλαγή συντονιστή

Προτείνονται οι παρακάτω τροποποιήσεις στην οργανωτική δομή, που είχε αποφασιστεί στη Γ. Σ. της 28ης Ιανουαρίου. (κάντε κλικ εδώ για πρακτικά)

Αρμοδιότητες και λειτουργία της Διαρκούς Συνέλευσης Συντονισμού
2. Στην πρώτη συνεδρίαση μετά τη γενική συνέλευση ορίζεται ο γραμματέας ο ταμίας και ο υπεύθυνος του προγράμματος συναλλαγών.
Προτείνω να βγει από την πρόταση "ο γραμματέας", καθώς δεν υπάρχει ένας γραμματέας, αλλά μία ομάδα υποστήριξης μελών
10. Η διάρκεια θητείας των οργάνων της ΔΣΣ είναι ένας χρόνος
Προτείνω να αφαιρεθεί η παραπάνω πρόταση, αφενός μεν γιατί δε γίνεται κατανοητό ποια είναι αυτά τα όργανα (δεν έχουν οριστεί πιο πάνω) και αφετέρου γιατί αν τελικά ως όργανα ορίζονται ο γραμματέας, ο ταμίας και ο υπεύθυνος συναλλαγών, αυτό δεν μπορεί να ισχύσει, καθώς οι παραπάνω θέσεις απαιτούν ειδικές γνώσεις, χρονοβόρες για την απόκτησή τους και ένας χρόνος σε κάποιες περιπτώσεις είναι λίγος.

Αρμοδιότητες του Συντονιστή
1. Υλοποιεί τις αποφάσεις της ΓΣ και της ΔΣΣ
Προτείνω να γίνει "συντονίζει την υλοποίηση των αποφάσεων ..."
3. Ετοιμάζει και αποστέλλει την ημερήσια διάταξη στα μέλη της ΔΣΣ
Προτείνω να γίνει "συγκεντρώνει τα θέματα της ΔΣΣ και φροντίζει ώστε η ομάδα υποστήριξης μελών να τα αποστείλει σε όλα τα μέλη", κάτι που γίνεται και στην πράξη.
4. Συντονίζει τις συνεδριάσεις της ΔΣΣ
Προτείνω να αφαιρεθεί εντελώς και στο συντονισμό της ΔΣΣ να εναλλάσσονται κάθε φορά τα μέλη που την απαρτίζουν.
5. Συνεργάζεται με τους επικεφαλείς και τα μέλη των ομάδων εργασίας
Προτείνω να γίνει "συνεργάζεται με τα μέλη των ομάδων εργασίας", θεωρώ ότι η διάκριση σε επικεφαλείς δεν είναι αναγκαία.
6. Συνεργάζεται με τα όργανα της ΔΣΣ
Προτείνω να αφαιρεθεί.
7. Ετοιμάζει τον ετήσιο απολογισμό δράσης και τον ετήσιο σχεδιασμό και τον θέτει υπόψη της ΔΣΣ και στη συνέχεια υπόψη της ΓΣ
Προτείνω να γίνει "θέτει θέμα στη ΔΣΣ σχετικά με τον ετήσιο απολογισμό και το σχεδιασμό. Η ΔΣΣ κάνει τον απολογισμό και το σχεδιασμό και τα προωθεί στη ΓΣ"

Αρμοδιότητες γραμματείας
Να γίνει "Αρμοδιότητες Ομάδας Υποστήριξης Μελών" και να αναγραφούν όλες οι αρμοδιότητες που έχουν καθοριστεί ή έχουν γίνει πράξη ως τώρα.

Έπειτα, να αναγραφούν και οι αρμοδιότητες όλων των υπολοίπων ομάδων εργασίας.

Τέλος, η θητεία της συντονίστριας έληξε, πρέπει να διαλέξουμε τον/την επόμενο/η συντονιστή/ρια.

Σελίδα 1 από 1 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/